محمدمهدیمحمدمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 17 روز سن داره

فرشته ای بنام محمدمهدی

پیوستن نی نی زیبایی به جمع نی نی های نازنین

1392/2/12 19:52
نویسنده : محمدمهدی
106 بازدید
اشتراک گذاری

سلام برهمگی ،سلامی به لطافت وجود همیشه گل ونازتان

نی نی های دوست داشتنی من محمدمهدی هستم. درساعت13و35دقیقه

روز چهارشنبه تاریخ 92/2/11 روز ولادت با سعادت بانوی دوعالم ام ابیها 

  حضرت فاطمه زهرا(س)به دنیای شما آمدم و خیلی خوشحالم که اکنون به

جمع شما پیوسته ام تا این لحظه باباومامانم خیلی برایم دلتنگی می کردند

وبراساس نظرپزشک مامان قراربودمن روزجمعه تاریخ92/2/6بدنیا شمابیایم ومن

می خواستم در روز ولادت حضرت زهرا(س)بدنیابیایم هیچ کس ازتصمیم من

خبرنداشت و می خواستند منو همان روز جمعه بدنیا بیاورند تا اینکه مامان

آنفولانزای شدیدی گرفت

وپزشکان نتوانستندتاروزچهارشنبه 92/2/11به من دست بزنند. بهرحال اکنون با

شما هستم و خیلی خیلی خوشحالم که به اولین خواسته خودم که همین

تاریخ تولدم بود، رسیدم.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)